Yksityishenkilöt

Olet elämäsi tärkein ihminen. Kun pidät itsestäsi huolta, myös lähipiirisi saa osan hyvinvoinnistasi.

Meillä on ammatti­taito tukemiseesi. Tarjoamme apua erilaisiin mieliala­pulmiin, vaikeaan käyttäytymiseen ja psyykkiseen jaksamiseen sekä tarjoamme asian­tuntemusta itsensä tuntemiseen ja kehittämiseen. Apua kannattaa hakea mieluummin ennalta ehkäisevästi, jotta ongelmat eivät pääse syvenemään. Meille pääset ilman lähetettä, matalalla kynnyksellä. Jo vaikka heti huomenna.

Tulet yllättymään, kuinka mielekkäällä ja vaivattomalla tavalla voitkaan hoitaa itseäsi ja omaa mielenterveyttäsi kauttamme.

  • Onko sinulla vaikea elämän­tilanne? Käytkö läpi kriisiä, tai oletko tullut jonkin­laiseen risteys­kohtaan elämässäsi?
  • Koetko kokevasi häiritseviä mieliala­pulmia, kuten masennuksen tai ahdistuksen tuntemuksia?
  • Onko jaksamisesi koetuksella?
  • Koetko voimakkaita pelkoja, jotka haittaavat arkeasi?
  • Haluaisitko tukea elin­tapojen muutokseen?
  • Koetko tarvitsevasi tukea vanhemmuuteen?
  • Haluatko oppia ymmärtämään itseäsi paremmin, tutustua itseesi ja temperamenttipiirteisiisi syvemmin?
  • Tai onko sinulla mielessä jotain muuta, josta haluaisit keskustella ja johon haluaisit tukea ja ymmärrystä?

Olemme ihmismielen ja käyttäytymisen asiantuntijoita.

Valitse mieleisesi vastaanotto

Videovastaanotto

Puhelinvastaanotto

Verkkokeskustelu

Persoonallisuuden kartoitus

Usein kysytyt kysymykset

1 Kuinka aika varataan ja maksetaan?

Aika varataan kätevästi ajanvarauskalenterista. Maksun voi hoitaa kätevästi ajanvarauksen yhteydessä tai tilisiirrolla. Täten varauksen yhteydessä valitse “Maksa paikan päällä”. Maksutiedot näet varausvahvistuksesta, joka tulee ilmoittamaasi sähköpostiin ja eräpäivä on heti. Turvallisesta maksusta ajanvarauksen yhteydessä vastaa Stripe.

2 Voiko palvelua muuttaa tai peruuttaa?

Asiakas voi vahvistusviestinsä kautta muuttaa ja peruuttaa varausta. Ajanvarauksen yhteydessä on annettava sähköpostiosoite, johon vahvistusviesti tulee.

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa varattu palvelu ajanvarauskalenterista, 24 h ennen varattua aikaa. Asiakas lähettää tilinumeronsa E-psykologille ja tilinumeron saatua maksu palautetaan takaisin viimeistään 7 arkipäivän kuluessa.

3 Entä, jos asiakas ei ole paikalla vastaanoton alettua?

Mikäli näin on, videovastaanotossa psykologi odottaa 10 min ajan ja puhelinvastaanotossa psykologi soittaa yhden kerran uudestaan viimeistään 10 min kuluessa. Jos asiakkaaseen ei saada yhteyttä, vastaanotto katsotaan käytetyksi.

4 Näkyvätkö kirjaukset OmaKannassa?

Ei. Jokaisesta vastaanotosta kirjataan asiakaskäynti, terveyspalveluiden mukaisesti lain edellyttämällä tavalla. Olemme yksityinen palveluntuottaja ja kirjauksemme eivät mene kansalliseen Kantaan.

5 Onko teillä tietoturva-asiat kunnossa?

Kyllä. Me otamme tietoturva-asiat erittäin vakavasti. Asiakkaiden kaikenlaista tietoa – sekä ajanvaraustietoja että potilastietoja – käsitellään ja säilytetään tietoturvallisesti. Käytämme Valviran hyväksymää järjestelmää ajanvarauksessa ja varsinaisia potilastietoja emme säilytä verkossa.

Haluamme korostaa, että otamme tietoturvan vakavasti myös etävastaanotoissa. Videovastaanotto on täysin salattu ja vastaanotolle pääsee sisälle vain asiakas, jonka psykologi ensin hyväksyy. Muita videovastaanotolla ei ole, eikä ääntä tai kuvaa tallenneta. Luethan videovastaanotosta lisää täältä sivuiltamme Videovastaanotto.

Korostamme myös, että verkkokeskustelua käydään Navisec Health:n alustalla, joka on tietoturvallinen ja sinne pääsy vaatii asiakkaalta vahvan tunnistautumisen.

Persoonallisuuskartoitus tehdään myös salatussa yhteydessä, luethan siitä lisää täältä.

Tutustuthan myös tietosuojaselosteeseemme.

Mikäli haluat lisätietoja, ole yhteydessä Eliisaan, hän vastaa mielellään kaikenlaisiin kysymyksiin.